2015. június 21., vasárnap

Bringával egy erődben


A cím valótlan, mert gyalog voltam, de mivel megépült egy kerékpárút az erőd egyes részein, így  már két keréken (vagy egy) is lehet közlekedni. Személy szerint keveslem az út hosszát, mert gyalog sem egy eget rengető idő bejárni...
Jól látod, itt a lámpa van fókuszban. Nem véletlen ;) Közelebbről megnéztem a lámpaoszlopot (mivel el kell, hogy menj mellette), bizony, volt rajta fehér, piros, kék, de még chihuahua-rózsaszín is.
Páran belekóstoltak az ötvözetbe szerintem, annak ellenére, hogy világít. A tetején :D
Nem kell megijedni, nincs belőlük olyan sok. Összesen néggyel találkoztam a pár száz méteren. Ez viszont (hála égnek) sértetlen volt. Tanúbizonyságot téve arról, hogy ezt jó helyre tették :P
Eggyel több ok, miért jó gyalogolni egy ilyen területen. Vagy letámasztani és lehegeszteni a bringát egy helyre és bejárni az erőd gyomrát, hátát. Ahonnan ezt a fotót készítettem, mazsoláknak nem javallott felkerekezni, aki meg veterán a drótszamáron, tuti járt már ilyen terepen.
Ide pedig csakis gyalogszerrel közelíts, mert a fal mellett egy árok húzódik, jócskán túl a méteres mélységen és ha a fék nem fog, garantáltan elveszel a bicóval együtt. Max meghallják a nyekkenésed, de kitartóan visíts, nehogy elmenjenek melletted és törött kézzel kelljen felkapaszkodnod. ;)
Amin megakadt a szemem. Gesztenye. Közelben sincs gesztenyefa, s az is biztos, hogy nem a mókusok hordták ide ilyen katonás rendbe letéve. Lehet valaki megunta, hogy szúrja a tenyerét. Jobb esetben nem zsebben vitte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése